★ NETFLIX - BRIDGERTON SEIZOEN 2

 


We hebben er een poosje op moeten wachten maar hij is er, Bridgerton seizoen 2. Sinds afgelopen vrijdag online en natuurlijk heb ik alle afleveringen dit weekend gekeken. Ik moest echt even wennen weer. Dit komt omdat ik alle boeken van de serie al heb gelezen en de afleveringen zijn, naar mijn mening toch heel anders. 

Natuurlijk heb je met lezen helemaal je eigen beleving terwijl de serie niet veel aan de verbeelding over laat. In mijn eigen verhaal zagen bepaalde personen er heel anders uit. Dat maakt de serie niet minder leuk. Ik vind het eigenlijk allemaal heel goed in elkaar gedraaid. De boeken gaan over één persoon, terwijl je het verhaal van meerdere personen in de serie ziet. Dat maakt dat het interessant blijft. Er is over nagedacht. 

Seizoen 2 is dus een dikke aanrader, er komen er nog veel meer. Kijken jullie mee?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb serie 1 nog niet gezien. Wel veel positiefs over gelezen,maar gewoon geen tijd gehad. De foto vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen