★ BYE JANUARY

En dan hebben we de eerste maand van 2022 alweer gehad. Het gaat razendsnel. Ineens is het weer maandag. Ik heb niet eens tijd gehad om last te hebben van Blue Monday, ik was me er niet van bewust. De eerste dagen had ik vakantie en heb ik heerlijk rustig aan gedaan. Veel tijd gehad om mijn planners bij te houden maar dat was natuurlijk anders toen ik weer aan het werk moest. 

Tijdens mijn vakantiedagen, breide ik mijn lange sokken af. Verder was het kwa breien een rustige maand. Zo af en toe wat rijtjes aan mijn groene deken en natuurlijk met mijn sjaal begonnen. Dat werkje vordert langzaam maar gestaag. 
Lezen heb ik begin van de maand veel gedaan, het laatste deel van de Bridgerton serie ligt op me te wachten. Evenals de Hobbit en de Wrede Prins. Allemaal te zien in mijn Goodreads app. Daar hou ik nu alles bij. 

Het tweede deel van Januari was pittig. Drie dagen werken, afspraken en vrijwilligerswerk. Daar kwam nog bij dat de hond van mijn ouders de afgelopen week bij ons was. Dus drie keer per dag een flinke wandeling. En dus 's avonds wachten tot het tijd was om hem uit te laten, terwijl ik het liefst om half negen naar bed wilde. En voordat ik naar het werk ging, om 6.15 uur al even lopen. Het is een super lieve hond, daar heb je helemaal geen last van maar ik was zo moe dat ik gisteravond al om 20.00 uur in mijn bed lag. Ik heb een paar uurtjes extra kunnen slapen.

Het zonnetje piepte ook nog even tevoorschijn tijdens één van de wandelingen en daar heb ik echt even van genoten. Wat was dat fijn. Nu is het vooral grijs en onstuimig, wat ook wel weer wat heeft. Het hoort er ook gewoon bij in deze tijd van het jaar. Je hoeft in elk geval niet naar het strand om uit te waaien...

2 opmerkingen:

  1. Lekker die mooie lange sokken. Zo te zien zitten ze fijn. Jammer dat je zo moe werd van het lopen met de hond, hopelijk ben je weer een beetje bijgeslapen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die sokken zitten inderdaad echt goed. Ik ben nog steeds moe maar in mijn geval is dat chronisch. Ik neem wel heel bewust wat meer rust dus het zal vanzelf weer beter gaan.

      Verwijderen