★ EEN NIEUW GAREN, EEN NIEUWE SJAAL

 

Woensdagmiddag vergat ik mijn sjaal mee te nemen van het werk. Het is een lekkere grote zwarte met sterren. Heerlijk zacht en warm. Ik baalde dus dat ik gister zonder sjaal de deur uit moest. Want het is echt mijn lievelings.

Omdat we toch in de stad waren, nog even gekeken naar een nieuwe maar ik kon niks vinden wat bij mijn geruite jas past. Puber en ik hebben gezellig een bakkie gedaan bij ons favoriete tentje, het mocht eindelijk weer! Onszelf getrakteerd op een borrelplank en daarna nog even naar de Wibra.

Altijd even struinen, super leuke lila trui gevonden en toen ik langs het grote garen schap liep, viel mijn oog op nieuw garen. Lauren, €2.99 per bol. Het voelt ontzettend zacht en kriebelt niet. Ik heb drie bollen meegenomen. Thuis meteen begonnen met de opzet, 150 steken op naald 3.25mm die ik ooit via Oom Ali heb besteld. Het is in het begin even wennen, zeker met opzetten, omdat het 'fluffy' is. Maar eenmaal recht toe recht aan, gaat het prima. 

De lila trui zit heerlijk, ik heb er nu mijn bikerjasje over aan en heb vandaag al een aantal complimenten gehad dus, goed geslaagd. En dat terwijl ik op mijn werk ben. Het is 's morgens vroeg altijd erg rustig dus heb ik mijn breiwerk mee genomen en toch alweer een aantal rijtjes gebreid. Ik ben erg benieuwd naar het kleurverloop. Zo te zien, loopt het heel geleidelijk in elkaar over. Nu een poosje doorzetten, dan kan ik binnenkort het eindresultaat met jullie delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten