★ GOODREADS : BOEKEN LEZEN, WIDGETS EN MEER

Via Merel Wildschut van De Groene Meisjes, leerde ik de Goodreads app kennen. Zij had het in haar verhaal geplaatst op Instagram. Erg leuk om bij te houden welke boeken je leest. Je kunt er boeken en auteurs zoeken. Boekenplanken maken waar je bij houdt wat je leest, wat je wilt lezen en wat je gelezen hebt. Je kunt vrienden volgen en tips delen. Er zijn reviews, ratings en zelfs een challenge. Er is voor mij nog genoeg te ontdekken...

Maaike's bookshelf: currently-reading

De edele opdracht
it was amazing
tagged: currently-reading
Hokúle'a
it was ok
tagged: currently-reading

goodreads.com

Via de website kun je widgets vinden voor je website en/of socials. De app heb ik ook op mijn telefoon gedownload, makkelijk te vinden via Play Store. Zo hou ik bij op welke bladzijde ik ben gebleven en ben ik zelf ook een challenge gestart, voorzichtig begonnen met 10 boeken lezen dit jaar. Afgelopen jaar is me dat makkelijk gelukt en misschien pas ik het nog aan naar meer, maar ik wilde de lat niet te hoog leggen. De Bridgerton serie is mijn favoriet en De Genezer van Zalandov las ik in één ruk uit. Ik kan niet wachten tot deel 2 eind volgende maand verschijnt.


Wat een prachtige cover ook dit keer. Dit wordt echt een cadeautje voor mezelf. Zo heb ik de hele serie van Michael Scott, de geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel, op mijn plank in mijn slaapkamer staan, gewoon om naar te kijken. Net als deel 1 tot en met 8 van De Grijze Jager. Ik lees graag Young Adult boeken. Dat leest zo lekker weg. En tegenwoordig zijn er zoveel mooie boeken te krijgen. Zaterdag weer naar Zwolle, Waanders in de Broeren is echt fantastisch, daar ga ik zeker even kijken. Nou ja, even, daar vermaak ik me altijd wel een poosje. En dan moet ik me echt inhouden!

Wat is jouw favoriete boek? Heb je ook een complete serie? Gebruik je ook een app en zo ja, welke is dit dan?

2 opmerkingen:

  1. Ik ga voor 12 boeken dit jaar. Heb met mijn eerste boek uit. Dus nog elf te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ook via Goodreads? Ik heb nu twee boeken uit. De één was ik al eerder in begonnen en dus in een avond uit gelezen. Nu heb ik het laatste deel van Bridgerton liggen, zo jammer dat het dan klaar is met de serie.

      Verwijderen