★ DEEL VAN MIJ - KIM MALOU

 Wat als ze mij niet mogen 

en wat als ik onzichtbaar lijk te zijn

Als niemand nog met mij wil praten

en ik hier alleen sta met mijn pijn

Angst beheert mijn dagelijks bestaan

zonder te weten of het ooit nog wel zal gaan

Want tis een stuk van mij, beschadigd stuk in mij

en ondanks dat het me wil helpen ben ik zo graag weer vrij

Want dit stuk van mij, beschadigd deel in mij

Je hebt zoveel gedaan dus dank je, maar laat me nu maar gaan

en op mezelf staan

Al die jaren vol met angst geleefd

en zelden maar het leven echt beleefd

Ik zou al bijna zijn vergeten hoe dat moet

en daarom doe ik nu mijn laatste groet

Aan dat stuk van mij, beschadigd stuk in mij

Je hebt er al die tijd gezeten en ik zal jou nooit vergeten

Want mooi stuk van mij, ja lief deel van mij

alles wat ik wou was leven en dat heb je mij gegeven

Dank je wel, ik kan het alleen, ja ik kan het nu zelf, ik ben vrij, ik ben mij... 

 ★

Soms komt een nummer regelrecht mijn hart in. Soms is nu. Elke vezel in mijn lijf wordt aangeraakt. Ik voel het van mijn kruin tot mijn tenen. Het klopt. En het komt op precies het juiste moment...

6 opmerkingen:

  1. Fijn is dat he als een nummer voorbij komt dat jouw gevoel helemaal lijkt te begrijpen. Mooi lied!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooie muziek. Ik houd van muziek, het kan troosten, maar ook blij maken. Het helpt bij verdriet en bij vreugde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Muziek is mijn leven. Alle gevoelens komen voorbij wanneer ik muziek luister of gitaar speel. En dat je dat dan mag delen...

      Verwijderen